Нестеровецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Н А К А З 20 травня 2010 року с. Нестерівці № Про організацію оздоровлення учнів школи та призначення відповідальних. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 09.04.2010 року № 299 "Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2010 році”, розпорядження голови облдерж-адміністрації від 05.05.2010 року № 178/2010-р "Про хід підготовки до початку оздоровчої кампанії 2010 року в області”, рішення спільної колегії управлінь освіти і науки та у справах сім”ї, молоді та спорту облдержадміністрації протокол № 2 від 16.04.2010 року, наказу управління освіти і науки облдержадміністрації № 304 від 07.05.2010 року „Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2010 році” наказу відділу освіти Дунаєвецької РДА № 133 від 20.05.2010 року «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2010 році», на виконання програми „Діти України” та з метою належної підготовки школи до проведення оздоровчої літньої кампанії у 2010 році, Н А К А З У Ю : 1. Проводити роботу з установами, організаціями усіх форм власності, благодійними і релігійними фондами, суб’єктами підприємницької діяльності, громадськими організаціями щодо надання фінансової підтримки в організації дозвілля й оздоровлення учнів школи. Працівники школи. 2. Забезпечити належну підготовку і проведення літнього відпочинку та оздоровлення дітей із багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей, над якими встановлено опіку, піклування, талановитих і обдарованих дітей. 3. Організувати роботу пришкільного табору з денним перебуванням з 31 травня по 15червня 2010 року „Веселка” для учнів 1 – 8, 10 класів, структуру якого складатимуть загони: „Сонечко” – учні 1 – 4 класів : Керівник загону - Люлько С.Ф. Відп. за ТБ і ОП - Подольська О.В. Муз. керівник - Дармороз В.А. Вихователі - Подольська О.В. Люлько С.Ф. Копач О.О. Психолог - Федоришена Л.М. Фізорг - Швець О.О. Період роботи загону : 31.05 - 15.06.2010 року. „Веселка” - учні 5 – 8, 10 класів : Керівник загону - Бабій С.Г. Відп. за ТБ і ОП - Швець О.В. Муз. керівник - Дармороз В.А. Вихователі - Стронська Л.М., - Кшановська О.Л., - Кіракосян О.А. - Швець О.В. - Лісецька О.М. Психолог - Федоришена Л.М. Фізорг - Швець О.О. Період роботи загону : 31.05 - 15.06.2010 року. 4. Керівникам загонів та відповідальним особам зібрати заяви від учнів та батьків на участь в оздоровленні, провести з учнями інструктажі з ТБ і ОП з відповідною фіксацією у журналах реєстрації інструктажів з ТБ і ОП. 5. Вчителям - предметникам розробити плани роботи з учнями по предметах згідно планів роботи табору та загонів. 6. Підготувати примірне меню, графік та маршрут завезення продуктів харчування на період роботи пришкільного оздоровчого табору і завірити його в районній СЕС. Стасишин З.О. – до 28.05.2010 року 7. Керівником табору призначити класного керівника 10 класу Бабій С.Г. 8. Заборонити проведення ремонтних робіт в приміщеннях, у яких проходитиме оздоровча кампанія. 9. Відповідальність за фіксацію і контроль за правильністю записів про проходження навчальних екскурсій та практики покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи Антошкову М.Б. 10. Відповідальність за звітність про оздоровлення учнів а також контроль за роботою табору та загонів покласти на педагога - організатора школи Огороднік Т.А. Інформувати відділ освіти про стан проведення оздоровчої кампанії до 15 червня, 15 липня, 15 серпня та 15 вересня 2010 року. 11. Вчителям та технічному персоналу, задіяних в організації роботи пришкільного оздоровчого табору : 11.1.Передбачити зміцнення матеріально-технічної бази школи. 11.2.Забезпечити якісний і різносторонній відпочинок дітей на період перебування у пришкільному таборі з денним перебуванням. 11.3.Забезпечити контроль за дотриманням в пришкільному таборі вимог законів України "Про оздоровлення та відпочинок дітей”, "Про охорону дитинства”, "Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення”, "Про пожежну безпеку” для безпечних умов для відпочинку та оздоровлення дітей. 11.4. Розробити конкретні плани по організації змістовного дозвілля дітей та забезпечити їх виконання ( педпрацівники ). 11.5. Забезпечити проведення еколого-натуралістичних, спортивно-масових, науково-технічних заходів, творчих конкурсів, краєзнавчих екскурсій та туристичних походів і поїздок, відвідання виставок, музеїв для ознайомлення з визначними пам’ятниками історії, культури. 11.6. Взяти під контроль зайнятість учнів, які стоять на обліку в органах внутрішніх справ, виховуються у неблагополучних сімях, поєднувати їх відпочинок із суспільно-корисною працею. 12. Працівникам шкільної їдальні : 12.1. Не допускати отримання харчових продуктів та продовольчої сировини без супровідних документів, що свідчать про їх походження, безпечність та якість. 12.2. Своєчасно і в повному обсязі пройти обов’язковий медичний огляд. 13. Укласти угоди з Нестеровецькою лікарською амбулаторією про медичне обслуговування дітей під час оздоровчої зміни. Адміністрація школи - до 28.05.2010 року. 14. Погодити з санепідемстанцією режим роботи табору, перспективне двотижневе меню, перелік постачальників харчових продуктів. Адміністрація школи – до 28.05.2010 року. 15. Сприяти залученню інвестицій на оздоровлення і відпочинок дітей з підприємств, установ, організацій, професійних спілок і фондів, добровільних внесків юридичних та фізичних осіб. 16. Відповідальність за збереження життя та здоров’я дітей під час роботи пришкільного оздоровчого табору з денним перебуванням «Веселка», екскурсій, походів, змагань, інших форм відпочинку покласти на керівників та вихователів табору. Директор школи : О.В.Чешневський З наказом ознайомлені :